Měli jste někdy v práci technický problém? A nevěděli jste, jak jej řešit, a po telefonu jste se marně snažili popsat svému nadřízenému, co se vlastně stalo? V takové situaci může pomoci zařízení asistované reality značky Toshiba. Nejen o těchto „superbrýlích“ ve video rozhovoru pro Roklen24 mluví Stanka Plavšić, B2B Account Manager firmy Toshiba.
Jaký produkt Toshiba představila?
Nejnovější řešení dynaEdge. Skládá se ze dvou konceptů – Edge Computing a asistovaná realita. U konceptu Edge Computingu Toshiba přišla s řešením, které bude umožňovat asistovanou realitu v podobě přenášení obrazu, videa a dokumentů pro pracovníky, kteří jsou zejména ve výrobě, logistice, ale také pracovníky, kteří potřebují být online zaškoleni. Toshiba opravdu dbá na trend Edge Computingu, aby se data zpracovávala, generovala a analyzovala na okraji sítě a potom přenášela do datových center nebo do cloudu.
Pro které segmenty je váš produkt určen?
Základní funkce je online školení, pracovní postupy přednášek a zaškolení pracovníků. Produkt je určený pro výrobní segment, logistiku a údržbu.
Co konkrétně váš produkt umí?
Přenáší obraz. Základní funkce je „See What I See“, vidíš to, co vidím já, aby mě můj manažer poradil nebo zaškolil, aby v logistice mohl člověk vyfotit čárové kódy a v reálném čase konzultovat se supervisorem, jestli je to v pořádku, nebo není. Jestli má dostatečný počet zboží, anebo je potřeba zboží doplňovat.
Čekáte boom těchto zařízení?
Doufáme, že ano. Podle toho co Gartner a Cisco předpovídají, tedy že v roce 2020 bude počet mobilních dat strašně rapidně narůstat, 5G sítě nám umožní připojit zařízení více než půl miliardy lidí. Očekáváme, že podniková sféra bude zařízení využívat pro své zaměstnance.