HARDWARIO umí. Firmám pomáhá s internetem věcí

V dnešním digitálním světě se internet věcí stává nepostradatelnou součástí byznysu a klíčem k úspěchu. Firmy mu věří, investují do něj a také s jeho pomocí generují zisk. Z pravidelného průzkumu IoT Barometer 2019, realizovaného společností Vodafone napříč 1758 firmami různých velikostí, z různých sektorů a kontinentů vyplývá, že 34 procent respondentů využívá technologie IoT a 95 procent z těchto firem již dokáže posoudit pozitivní dopady investic do těchto technologií. Až tři čtvrtiny dotázaných firem uvádí, že kdo v jejich oboru internet věcí nepoužívá, už dnes za konkurencí zaostává o pět let.

Technologií pro internet věcí (IoT) je dnes k dispozici několik, proto otázkou většiny firem již není zda IoT implementovat, ale jakým způsobem. Pomoci s odpovědí na tuto otázku se rozhodla nadějná liberecká firma HARDWARIO, která uplatňuje své bohaté know-how a přináší unikátní bezdrátová a bateriově napájená hardwarová řešení na míru.

HARDWARIO pomáhá firmám s inovacemi v oblasti internetu věcí, především zakázkovým vývojem a výrobou IoT zařízení včetně jejich integrace s cloudovými platformami. Hlavním produktem společnosti je agilní systém vývoje a výroby BLOX. Jedná o platformu pro zakázkový vývoj a výrobu elektronických zařízení pro internet věcí, která radikálně zkracuje dobu nasazení produktu na trh z obvyklých 2 – 3 let až na 3 měsíce. Toho je dosaženo využíváním, spojováním a pružnou aplikací již vyvinutých hardwarových platforem, softwarových bloků a cloudové a komunikační infrastruktury.

Hlavními přednostmi BLOXu mimo zkrácení vývoje a snížení nákladů je snadné, neinvazivní nasazení IoT zařízení díky bezdrátové komunikaci, několikaletému provozu na baterie a snadné integraci s informačními systémy zákazníka. Vlajkovou lodí BLOXu je stavebnice BigClown, která umožňuje všem od jednotlivců po firmy si jednoduše stavět na míru vlastní, plně funkční IoT zařízení. Stavebnice se současně prosazuje jako výukový nástroj IoT ve školách, zejména středních. 

HARDWARIO již úspěšně nasadilo své produkty a řešení v desítkách zemí stovkám spokojených uživatelů a realizovalo tak tisíce praktických digitálních řešení pro průmyslové podniky, školy i jednotlivce. Mezi zákazníky společnosti z oblasti firem patří nadnárodní korporace jako například Škoda Auto, ČEZ, LEGO a další. Produkty společnosti pomáhají například s monitoringem kůrovce, vizualizací stavu výroby, prediktivní údržbou, monitoringem dronů, nebo fungují jako senzory pouličních lamp nebo v chytrých kancelářích. Stavebnice BigClown se díky mezinárodní crowdfundingové kampani na platformě Indiegogo prodala do více než 40 zemí světa.

Nyní HARDWARIO spouští další crowdfundingovou kampaň, tentokrát na investiční platformě Fundlift. Finanční prostředky shání na posílení obchodní týmu a marketing, kterým chce urychlit svoji expanzi na evropské trhy.

 

Newsletter