Uber dává tipy, jak dostávat v aplikaci co nejlepší hodnocení

Technologická společnost Uber dnes poprvé zveřejnila tzv. Uber Rider Ratings Report, který ukazuje, ve kterých zemích jsou cestující nejlépe hodnoceni. Česká republika se v žebříčku umístila na 19. místě z 65 zemí, kde Uber působí. Nejvyšší hodnocení udělují řidiči svým zákazníkům na celém světě v pátky, nejhorší naopak, celkem pochopitelně, na Nový rok.

Po skončení každé cesty přes aplikaci Uber mají pasažér i řidič příležitost navzájem anonymně hodnotit 1 až 5 hvězdami svou spokojenost s cestou. Průměr předchozích hodnocení je přitom vidět v aplikaci. Uber dnes zveřejnil tzv. Uber Rider Ratings Report, který ukazuje, jak jsou celosvětově řidiči spokojeni se svými pasažéry – cestující v Česku se v něm přitom zařadili mezi ty nejslušnější. Jak ukazuje následující žebříček, Česká republika se umístila na 19. místě z 65 zemí, kde Uber působí:

20 zemí s nejslušnějšími cestujícími (podle průměrného hodnocení v aplikaci Uber):

Chorvatsko

Paraguayská republika

Německo

Ukrajina

Polsko

Španělsko

Portugalsko

Argentina

Chile

Japonsko

Itálie

Rumunsko

Ekvádor

Brazílie

Taiwan

Spojené státy

Rakousko

Salvador

Česká republika

Guatemala

Kdy jsou naopak řidiči se svými pasažéry nejvíce nespokojeni? Nepřekvapivě o Vánocích a na Nový rok. Přitom samotná silvestrovská noc i 2. leden patří mezi dny, kdy pasažéři dostávají hvězd nejvíce.

V České republice i globálně jsou s cestou řidiči nejvíce nadšení v pátky a během ranních hodin. Nejvíce pětihvězdičkových hodnocení dostávají pasažéři v tomto čase od 6 do 10 hodin ráno. Nejmenší šanci dostat pět hvězd mají naopak cestující jedoucí mezi půlnocí a čtvrtou hodinou v noci.

Jak mohou pasažéři získat lepší hodnocení?

Uber se v rámci reportu zároveň ptal řidičů používajících Uber aplikaci na to, co jim nejčastěji zabrání dát cestujícímu 5 hvězd. Tohle je jejich 5 tipů, jak být oblíbený pasažér:

Buďte včas na správném místě – řidič na vás rád počká, pokud je však zpoždění příliš velké, dejte mu vědět. Aplikace také ukazuje vaši polohu a místo, kam jste si auto objednali, zkontrolujte proto, jestli čekáte na správném místě.

Netřískejte dveřmi od auta – pokud si vážíte vašeho řidiče a jeho služeb, chovejte se ohleduplně také k jeho autu.

Nevyžadujte hudbu příliš hlasitě – pokud chcete hudbu hlasitěji, zeptejte se, jestli je to v pořádku

S jídlem a pitím opatrně – řidiči jsou radši, když se jich zeptáte, zda lze ve voze jíst nebo pít. Kdo by taky chtěl na zadních sedadlech otisky umaštěných prstů od pizzy? Úklid po takové jízdě je fuška, navíc za něj můžete nakonec i sami zaplatit.

Bezpečnost především – Řidiči si dobře uvědomují, že zodpovídají za svou bezpečnost nejen svou, ale i svých pasažérů. Pro Uber je bezpečnost nejvyšší prioritou. Proto neustále pracuje na zlepšování bezpečnosti všech stran a dodržování standardů, které očekávají jak řidiči, tak pasažéři.

Doufáme, že tyto tipy pomohou dostat pětihvězdičkové hodnocení každému z pasažérů a zvýší vzájemnou ohleduplnost při cestách.

Newsletter