I když za první čtvrtletí roku 2020 prodeje chytrých hodinek meziročně klesly o 7,1 %, společnosti Huawei se dařilo a dostala se v tomto segmentu celosvětově na druhé místo. S 2,6 miliony prodaných kusů, což odpovídá meziročnímu růstu o 118,5 %, je jedinou značkou chytrých hodinek, která zaznamenala růst o více než 100 %.
Tato data zveřejnila ve své zprávě o nositelné elektronice (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker) společnost IDC (International Data Corporation). Prodeje nositelných zařízení se celosvětově dostaly na 72,6 milionu kusů, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 29,7 %. Podle zprávy si společnost Huawei udržela v prvním čtvrtletí roku 2020 vysoký podíl na trhu s nositelnou elektronikou a její prodeje meziročně vzrostly o 62,2 %.
Ve zprávě IDC se také uvádí, že společnost Huawei nadále rostla díky své silné přítomnosti na internetu a úzkým vazbám s maloobchodníky. Kromě čínského trhu dosáhla společnost Huawei úspěchů také na dalších asijských trzích, v Evropě a Latinské Americe.
„Chytré hodinky společnosti Huawei se těšily velké přízni zákazníků a jejich prodeje v prvním čtvrtletí rostly mimo jiné díky uvedení nového produktu a díky neustálé optimalizaci fitness a zdravotních funkcí,” řekl Filip Matys, PR manažer Huawei pro produktové portfolio a dodal: „V prvním čtvrtletí roku 2020 společnost Huawei uvedla na celosvětový trh hodinky Huawei Watch řady GT 2. Díky neustálé optimalizaci senzorové technologie přinášejí chytré hodinky Huawei zajímavé výhody v oblasti sledování kondice a zdraví. Funkce měření hladiny kyslíku v krvi SpO2 byla novinkou předcházející generace Huawei Watch GT a na trhu sklidila pozitivní zpětnou vazbu.”
Huawei navíc urychluje implementaci strategie integrace chytrých zařízení (1+8+N All-Scenario Seamless AI Life Strategy 2020), a v jejím rámci se chytré hodinky Huawei mnohem lépe začlení do ekosystému společnosti Huawei a nabídnou spotřebitelům bohatou škálu fitness a zdravotních funkcí.