Úspěchu věřím. Šéf výroby ISOLINE investuje přes Fundlift půl milionu

Pěti sty tisíci korun vlastních úspor se rozhodl exportní úspěch výrobce inovativních nápojů pro špičkové i amatérské sportovce i děti ISOLINE povzbudit na investiční platformě Fundlift provozní ředitel firmy Jan Bayerle. ISOLINE právě na rozvoj exportu na Fundliftu poptává celkem sedm milionů korun. V červenci firma udělala další důležitý krok: otevřela si cestu na ruský trh. O větší investici do firmy se začínají zajímat profesionální investoři.

„Zodpovídám za provozní chod firmy, včetně výroby. Dobře do ní vidím. A jednoznačně jejímu úspěchu a budoucnosti věřím. Takže jsem se nás rozhodl i touto cestou podpořit a investovat,“ říká Bayerle pro Roklen24. Firma ISOLINE na Fundliftu získala cestou investičního crowdfundingu od více než 170 investorů již 3,3 milionu korun. Devět z nich do ISOLINE vkládá přes 100 tisíc korun. Nejvyšší investicí je zatím 301 tisíc korun investora pod zveřejněným jménem „lados“, jen o tisíc korun méně vložil další z investorů.

Do konce kampaně ISOLINE na Fundliftu a tedy i příležitosti investovat za 7% úrok a 50% slevu na produkty firmy do 4letého dluhopisu zbývá ještě 17 dní. Cíl sedmi milionů korun se může zdát daleko. Jak ale říká šéfka platformy Andrea Lauren, Fundlift poutá drobné i profesionální investory a právě větší investoři svůj zájem o ISOLINE potvrdili.

„Znovu se nám potvrzuje, že vstup na Fundlift je obrovskou marketingovou devizou a cestou do povědomí širokého okruhu možných investorů. Díky Fundliftu se o ISOLINE dozvědělo a aktivně zajímá několik profesionálních finančních investorů. Uvažují o výrazné investici, probíhají i diskuse o možném navýšení kapitálu na další růst a rozvoj firmy,“ říká pro Roklen24 Andrea Lauren.

„Naším cílem je, aby naše produkty byly dostupné na všech kontinentech od roku 2020. Obrovský potenciál vidíme v e-commerce,“ uvedl v červencovém rozhovoru pro Roklen24 šéf firmy Robert Mička. V průběhu kampaně na Fundliftu udělala ISOLINE další důležitý krok na zahraniční trhy – uspěla s certifikací téměř celého sortimentu na ruském trhu. Tam už má ISOLINE nasmlouvané zakázky. „Kontrakty již máme uzavřené také na trzích v Litvě, Estonsku a Lotyšsku, ve Skandinávii v Dánsku, Norsku, Švédsku i Finsku, dále v sousedním Rakousku, v Asii ve Vietnamu nebo Thajsku. Nyní dokončujeme jednání pro trhy Španělska, Bulharska a Řecka,“ řekl Mička s tím, že ISOLINE zajímá celý svět. Jako nejtěžší se zatím ukázal vstup do Jižní Ameriky kvůli vysokým dovozním přirážkám, obrovský potenciál naopak v Asii, kde lidé milují evropské potraviny a jsou ochotni platit i trojnásobek běžných cen.

ISOline je přední výrobce vysoce kvalitních a zdravých nápojů s doplňky stravy. Firma byla založena v roce 1998 a vlastní inovativní balené nápoje vyrábí od roku 2012. Výrobky oslovuje aktivní lidi, kteří se věnují jak profesionálnímu, tak i amatérskému sportu, ženy se zájmem o zdravý životní styl, rodiny s dětmi. Své produkty prodává ve všech hlavních nediskontních českých maloobchodních řetězcích, v Metro Cash & Carry na Slovensku, v síti benzinových stanic OMV a Benzina a v drogistických řetězcích. Dlouhodobě dodává pitný režim do velkých firem jako Škoda Auto, IVECO, ArcelorMittal či ČEZ a společnostem Eurest a Sodexo. Poptávka investice na Fundliftu je součástí širokého vykročení firmy na zahraniční trhy.

Jan Bayerle, Výrobní a provozní ředitel (COO)

Začínal ve společnosti před 10 lety jako obchodní zástupce, později obchodní ředitel, ale zejména jeho technické a organizační předpoklady ho při myšlence zavedení vlastní výroby dovedly až na pozici COO. Zodpovídá za zavádění nových výrobků do výroby, prodejní politiku a péči o výrobek po prodeji. Řídí výrobní proces, zodpovídá za dobré vztahy k zákazníkům, dohlíží na expedici zboží a řídí pronájem zařízení na nápoje ISOline.

Newsletter